Joosep Värk
Firmasport on Eestis üsna levinud. Selle edendamiseks asutatud firmaspordiliit annab igal aastal välja kõige sportlikuma ettevõtte auhinda. Eesti Päevaleht uuris sportlikelt firmadelt, kuidas ja miks soodustavad nad oma töötajate sportimist.
„Sportlikud inimesed on aktiivsemad. Aktiivsemad inimesed on kasulikumad ettevõttele,” vastab Eesti firmaspordiliidu juhatuse liige Marti Soosaar küsimusele, miks peaks ettevõte rahaliselt toetama oma töötajate spordiharrastust. „Mida rohkem töötajad liiguvad, seda tervemad nad on. See omakorda tähendab ju ettevõttele, et töötajad suudavad töö juures anda suurema panuse ning on ka harvemini haiged,” annab samale küsimusele vastuse Elisa kommunikatsioonijuht Marika Raiski. Elisa on üks ettevõte, kes töötajate aktiivset liikumist innustab, muu hulgas ka igakuise sporditoetusega.
Loe edasi, milliseid nippe ettevõtted oma töötajate aktiivse eluviisi soodustamiseks kasutavad.
Artikkel jätkub ...
Täismahus lugemiseks logi sisse, telli digipakett või osta päevapilet.Logi sisseTelli digileht 3.99€ Maksa mobiiliga