arhiivitöö korraldusest asutuses

  • R
  • Teema autor
  • Külastaja
  • Külastaja
17 aastat 11 kuud tagasi #28325 lisas R
Huvitab selline asi, mis puudutab sekretäri tööd + arhiivindust. Kas sekretär peab tegema ka asutuses raamatubidajate ja nende dokumentide kohta dok.loetelu+ arhivaalide loetelu ja arhiveerimise või teevad raamatudidajad oma arvete jm nende valdkonna dok. kohta selle ise ? (raamatupidamise registrid on ju nende omad/nende käes arvel, peetud)!

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

  • soovitus
  • Teema autor
  • Külastaja
  • Külastaja
17 aastat 11 kuud tagasi #28326 lisas soovitus
Vastas soovitus teemas arhiivitöö korraldusest asutuses
loe oma töölepingut ja ametijuhendit saad teada mis on sinu töö ja mis mitte.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

  • R
  • Teema autor
  • Külastaja
  • Külastaja
17 aastat 11 kuud tagasi #28334 lisas R
aga kui ametijuhendis on kirjas, et lihtsalt- arhiivi korrashoid- vot nii lihtsalt ongi kirjas, kuid kas s.t. et kogu asutuse ???

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

  • S
  • Teema autor
  • Külastaja
  • Külastaja
17 aastat 11 kuud tagasi #28335 lisas S
Valest kohast küsid, peaksid seda küsima oma otsese ülemuse käest kui allakirjutamisel seda lahti ei räägitud/kirjutatud.

Aga ise kaldun arvama, et kui "arhiivi korrashoid" siis ikka kogu asutuse oma tuleb korras hoida, sest reeglina on asutuses ikka üks arhiiv.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

  • AR
  • Teema autor
  • Külastaja
  • Külastaja
17 aastat 11 kuud tagasi #28351 lisas AR
arhivaalide loetelu või siis üleandmise akti peab tegema siiski registri koostaja, haldaja või pidaja (ja esitama selle nn arhivaarile, kes võib pärast seda omale süsteemi luua saadu põhjal ja asjad süsteemi kanda.......).

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.