Ametijuhend

  • Marika
  • Teema autor
  • Külastaja
  • Külastaja
19 aastat 9 kuud tagasi #21374 lisas Marika
Ametijuhend lisas Marika
1,5 aastat tagasi edutati mind personalitöötaja-asjaajaja ametikohalt personalijuhiks. Mida ma aga tänase päevani pole saanud, on uus ametijuhend. Sellekohase päringu peale vastas juhataja algul, et ametijuhend tuleb sama, mis personalitöötaja-asjaajajal, muuta tuleks ainult ametijuhendi pealkirja. Sellega ma ei nõustunud, sest eelmises ametijuhendis oli personalitöö kohta vaid üks napisõnaline punkt: „Personalitöö korraldamine vastavalt EV-s kehtivatele tööõigusalastele õigusaktidele“ ning sellele järgnes 20-punktiline põhjalik loetelu asjaajaja ehk sekretäri tööülesannetest, mis aga ei kuulu personalijuhi töökohustuste hulka.
Minu suulise küsimuse peale, kus viibib minu ametijuhend, vastati, et saan selle 4 päeva pärast. Kuna antud aja möödudes juhendit ikka veel ei olnud, saatsin juhatajale e-kirja, milles palusin tutvustada mulle ametijuhendi projekti või selle kinnitatud varianti. Vastust ei saanud ma ei suuliselt ega ka kirjalikult.
Uuesti küsides, miks pole lubatud tärminitest kinni peetud ja millises faasis on uue ametijuhendi vormistamine, vastas juhataja, et uut ametijuhendit ei tulegi ja pean edasi töötama vana alusel.
Töölepingu punktiga on sätestatud, et ametijuhend on töölepingu lahutamatu osa. Kuidas teha tööandjale selgeks, et ta rikub seadust?

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.