Artiklid

Kui eraisik tahab minna laatadele kauplema omavalmistatud toodetega või taimekasvataja minna müüma omakasvatatud taimi ja lilli (ei ole FIEd ega osaühingud), siis kas selline tegevus käib ka ma

Kas laadamüüja peab maksma tulumaksu?

Loe lähemalt: http://maaleht.delfi.ee/news/seadus/seadus/kas-laadamuuja-peab-maksma-tulumaksu?id=82181047

Kadri Raid
Statistikaameti peaanalüütik

Statistikaameti andmetel on lasteta meeste ja naiste tööhõive määr Eestis samaväärne. Lapsevanemaks olemine aga vähendab naiste tööhõivet ja suurendab meeste oma. Enim mõjutab naiste tööhõivet lapse vanus: väikeste lastega naiste tööhõive määr on madalam. Meeste tööhõivet laste vanus oluliselt ei mõjuta, kirjutab Statistikaameti peaanalüütik Kadri Raid Statistikablogis.

Edasi loe originaalis sobranna.postimees.ee

Oled sa kunagi mõelnud, et töölepingu sõlmimine on partnerlus võrdsete osapoolte vahel? Mitte ainult sina ei pea sobituma uude ametisse ja meeskonda vaid ka sinu uus juht peab pingutama, et just sinu oskustega indiviid töökollektiivi sisse sulaks!

Haarates ise initsiatiivi järgmise kahe nipi abil, leiad sa oluliselt parema töökoha ning ka tööandja näeb sind kui teadlikku ja arengule suunatud töötajat.

Edasi loe originaalis sekretar.ee

Marian Võsumets

Postimehe otsestuudios oli Sotsiaaldemokraatliku erakonna noortekogu juht Joosep Vimm, kes on asunud eest vedama ideed Eestis 4-päevase töönädala kehtestamiseks. Selgitasime otsesaates, kui reaalne see on ning millised kasutegu

«Olles lisaks Rootsile elanud veel mõnes riigis, siis tahaks, et ka siin oleks inimestel sama hea elada,» sõnas Stockholmi ülikoolis magistrikraadi omandanud Vimm, «et inimestel poleks soovi siit ära kolida ega seda võrdlust pidada, et mujal on parem.»

Edasi loe originaalis arvamus.postimees.ee

Heelia Sillamaa
reporter

Raha teenivate blogijate hüppelist kasvu selgitab Kommunikatsioonibüroo JLP läbi viidud Blogibaromeetri uuringu andmeil ka sagedasem koostöö ettevõtetega. Kui veel 2014. aastal oli oluliselt vähem neid blogijaid, kellega mõni ettevõte oli omal initsiatiivil kontakti otsinud, siis 2017. aastal on selline kogemus olemas juba kahel blogijal kolmest. Vaid viiendik blogijatest kinnitab, et ettevõtted pole nendega kunagi ühendust võtnud. Uuringu andmeil on oluliselt kasvanud ka nende blogijate osakaal, kes soovivad seda teha enda põhitööna.

Edasi loe originaalis majandus24.postimees.ee