Artiklid

Statistikaamet on jõudnud selleni, et registritest saadakse rohkem andmeid kui küsimustikega. Andmeesitajate töö lihtsustamine on endiselt prioriteet ja üha enam püütakse saadud infot ettevõtjatele kasulikuks teha.

Edasi loe stat.ee

Algas sotsiaalkampaania „Vanus on väärtus“ mis tõstab esile vanemaealisi töötajaid ning aitab positiivsete lugude abil tugevdada nende eneseusku ja motivatsiooni. Samuti on üheks eesmärgiks julgustada tööandjaid ja ühiskonda märkama ning tunnustama kogemuste ja elutarkusega töötajaid. Kampaania käigus tutvustatakse ka 2021. aastast jõustuva I samba pensionireformi muudatusi, mis toetavad pikemat tööturul olemist.

Edasi loe sekretar.ee

Kõigest pisut rohkem kui iga neljas (26%) töötaja on valmis soovitama oma tööandja juures töötamist ka tuttavatele, selgus CVKeskus.ee ja Palgainfo Agentuuri tööturu-uuringust, milles osales üle 9000 töötaja ja tööotsija. Lisaks tõi uuring välja, et suurem osa töötajatest ei ole valmis soovitama ka oma otsest juhti.

Edasi loe sekretar.ee

Ettevõtte kehv maine võib muuta tööle kandideerijad ettevaatlikuks ja kõhklevaks. Kui tegutsetakse veel ühiskonnas vähem prestiižikates tegevusvaldkondades, peab firma oma kuvandile tavapärasemast rohkemgi panustama, kirjutab Tööelu.

Edasi loe arileht.delfi.ee

Reedel toimunud Eesti Ametiühingute Keskliidu VIII kongressi avamisel avaldas sotsiaalminister Tanel Kiik head meelt, et koostöö sotsiaalpartnerite – ametiühingute ja tööandjatega – on hästi käivitunud ning regulaarselt ühise laua taga kohtudes on võimalik arutada tööturu osapoolte jaoks olulisi küsimusi. Minister tunnustas ühtlasi ametiühinguid järjepideva panuse eest töötajate õiguste eest seismisel ning tööturu arengute osas kaasa rääkimisel.

Edasi loe sm.ee